KAMPIOENEN OLE OLE!!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van allison leijnse - WaarBenJij.nu KAMPIOENEN OLE OLE!!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van allison leijnse - WaarBenJij.nu

KAMPIOENEN OLE OLE!!!

Blijf op de hoogte en volg allison

27 April 2014 | Spanje, Barcelona

zaterdag was het koningsdag we zijn rond 6 uur naar bar amsterdam gegaan en hebben daar wat gedronken, ik kwam hier de Ajacied tegen die ik vorige week zondag tijdens de beker finale tegen kwam, nog een tijdje mee staan praten, omdat het allemaal nederlandse muziek was zijn we ook snel weer weg gegaan daar, we zijn naar de la rambla's geweest en zijn daar lekker uit gegaan, we waren pas laat thuis maar vandaag ben ik wel weer optijd op gestaan en naar het strand geweest met de beneden buurvrouw, daarna de metro gepakt naar bar amsterdam en weer ajax gekeken met die jongen van gister. was niet echt gezellig daar want niemand was aan het zingen enz. MAAAAAAAAAR:

WIJ ZIJN KAMPIOEN JA WIJ ZIJN KAMPIOEN!
super blij mee dat ajax kampioen is geworden! gelijk spelletje en slechte wedstrijd maar dat is dan jammer we zijn lekker kampioen.
nu baal ik wel echt dat ik niet in amsterdam ben om met iedereen het kampioens feestje te vieren, dat is hier niet echt gelukt:(

deze week wel lekker maar 3 dagen stage en dan lekker weekend! vanavond gaan we spagetti eten en dan lekker optijd slapen ben kapot!