HUP HOLLAND HUP! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van allison leijnse - WaarBenJij.nu HUP HOLLAND HUP! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van allison leijnse - WaarBenJij.nu

HUP HOLLAND HUP!

Blijf op de hoogte en volg allison

10 Juli 2014 | Spanje, Barcelona

heel raar want Argentinië - Belgie werd wel uitgezonden maar nederland - costa rica dus niet... toen nog heel snel naar een kroegje hier om de hoek geweest! heel saaie sfeer daar echt niet gezellig, werd ook niet gevraagd of we nog wat drinken wilde ofzo dus geen aanrader! maar WE HEBBEN GEWONNEN!!! JEEEEEJ wel met penalty's echt te spannend gewoon! daarna natuurlijk weer uit in me oranje shirt! de volgende dag is Kim weer naar huis gegaan! toen heb ik echt 2 dagen lang helemaal niks gedaan! dinsdag ben ik met Johanni naar park Citudella geweest! mooi om even te zien. Woensdag was het weer gametime! alleen deze keer verloren we de penalty reeks van Argentinië :( dit keer op het strand gekeken bij het holland house! maar we hebben het super gedaan op het WK want ik dacht zelf dat we niet veder zouden komen dan de groepsfase maar de halve finale gehaald! TROTS OP NEDERLAND! vandaag lekker naar het strand geweest en nu lekker chille thuis! en volgende week woensdag zit het eral weer op!