Valencia & sant joan - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van allison leijnse - WaarBenJij.nu Valencia & sant joan - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van allison leijnse - WaarBenJij.nu

Valencia & sant joan

Blijf op de hoogte en volg allison

24 Juni 2014 | Spanje, Barcelona

weer een week stage veder, deze ging opzich wel snel! vrijdag middag waren er 4 vriendinnen van Mascha als verassing naar Barcelona gekomen en na stage zaten die bij ons thuis netjes op haar te wachten was echt super leuk om haar reactie te zien want ze wist echt helemaal van niks! daarna ben ik optijd gaan slapen want zaterdag ochtend moest ik om 5 uur opstaan, de volgende ochtend heb ik de wekker van 4:30 en 5 uur uitgedrukt zonder dat ik het zelf door had en stond dus ook pas om 5:30 op ik snel naar het trein station om de trein naar Valencia te pakken, kom ik op het station 6:50 wil ik een kaartje halen voor de trein van 7 uur is dat te laat en moet ik tot 9 uur wachten kijk ik op het scherm is het inplaats van 37,50, 75 euro dus daar was ik niet zo blij mee het dubbele aan geld en 2 uur wachten! ik Warda opgebeld waarmee ik had afgesproken en die zei van doe het maar gewoon ik wacht wel op je en betaal de helft van je kaartje super lief van haar! dus ik gewacht en 3 uur in de trein gezeten maar echt een super leuk dagje gehad met haar! was fijn om haar weer even te zien en gezellig een dagje door te brengen in Valencia!lekker gelopen door de stad ( die echt prachtig is) en tapas gegeten ijsjes en lekker terasje gezeten! ik was pas 12 uur thuis van Valencia en helemaal gesloopt! dus ik ben niet met de meiden mee uit geweest zondag en maandag hele dag geluierd en niks gedaan! maandag middag rond 4 uur ben ik met Puck en Perrine naar Bar Amsterdam gegaan en we zaten in de airco dus geen last van de drukte of warmte en daar hebben we lekker voetbal gekeken met een rose biertje erbij! enigste bier samen met radler dat ik lust haha! we hadden weer gewonnen dus dat was top! daarna weer naar huis gegaan gegeten en klaar gemaakt en naar het strand gegaan hier was veel vuurwerk en muziek vanwege sant joan de kortste dag van het jaar dat word hier groot gevierd! super gezellig gehad met iedereen en daarna nog door naar Rei de Copes om nog even Melinda haar waarschijnlijk laatste keer daar te vieren super gezellig gehad toen de bar dicht was mochten wij nog even blijven hebben we een fles rode wodka gehad en hadden we daar een afterparty! super gezellig en daarna lekker slapen! vandaag lekker 24 kijken en niks doen! morgen weer stage dan 3 dagen stage en dan zit de tijd bij Kinder erop! en dan komt me lieve mamsie! super blij als ik haar weer zie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

allison

Actief sinds 18 Feb. 2014
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 8837

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2015 - 22 Oktober 2016

Au pair in Amerika

15 April 2014 - 16 Juli 2014

stage naar Barcelona

Landen bezocht: