weekend! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van allison leijnse - WaarBenJij.nu weekend! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van allison leijnse - WaarBenJij.nu

weekend!

Blijf op de hoogte en volg allison

26 April 2014 | Spanje, Barcelona

de stage dagen zijn goed gegaan,het wordt steeds leuker en krijg steeds meer door hoe ze daar te werk gaan. woensdag avond had onze lerares uit Nederland die ons kwam bezoeken voor ons spagetti carbonade gemaakt,en hebben we allemaal omstebeurt verteld hoe het is en was gegaan. het eten was erg lekker en heb gelachen met de meiden. donderdag hebben sparerips met patat gegeten en heb ik met de meiden een tijdje op het balkon lekker gekletst. donderdag nacht ben ik ziek geworden maar vrijdag ben ik wel naar stage gegaan, nu voel ik me wel al een stuk beter maar ben toch maar even thuis gebleven, de andere meiden zijn opstap gegaan maar morgen is het koningsdag en zondag ajax dus dan is het 2 dagen feest!

  • 27 April 2014 - 17:29

    Wendy:

    Heey meis wat zal je blij zijn.
    Ajax weer landskampioen.
    Veel plezier aankomende week
    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

allison

Actief sinds 18 Feb. 2014
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 8921

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2015 - 22 Oktober 2016

Au pair in Amerika

15 April 2014 - 16 Juli 2014

stage naar Barcelona

Landen bezocht: