weekend! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van allison leijnse - WaarBenJij.nu weekend! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van allison leijnse - WaarBenJij.nu

weekend!

Blijf op de hoogte en volg allison

11 Mei 2014 | Spanje, Barcelona

stage week was erg leuk, laatste dag naar t strand geweest met een andere groep, die kinderen waren wat ouder en dat was wel leuk om weer even met kinderen te kunnen praten. In de middag goed gesprek gehad met begleidsters van Mascha en mij en daarna was het lekker weekend. Vrijdag avond gezellig met de meiden gezeten en drank spelletjes gedaan en daarna zijn we uit gegaan, we gingen naar een plein en wilde niet naar het standaard kroegje waar we altijd kwamen en ook de eigenaar en bar mannen van kennen ondertussen. dus we zijn met een paar verschillende proppers mee gegaan en bij een paar wezen kijken binnen, niet echt wat leuks tussen dus toch maar weer naar het standaard kroegje geweest. was een gezellige avond. zaterdag heb ik lekker uitgeslapen en zijn we nog even een uurtje naar het strand geweest. zaterdag avond zou ik eigenlijk niks gaan doen maar op het laatste moment hebben we toch allemaal besloten om naar Opium te gaan. We hadden ons zelf op de gastenlijst gezet en mochten daarom gratis naar binnen ( anders kost het 20 euro ). Toen we daar waren kwamen we 2 jongens tegen en die zeiden tegen ons, kom mee wat drinken bij ons daar in het VIP gedeelte, dus wij liepen mee en kregen een bandje om voor het VIP gedeelte en kregen allemaal gratis drankjes. na een tijdje daar gezeten te hebben zijn we naar het gewone gedeelte gegaan om lekker los te gaan, daar kwamen we toevallig de meiden van beneden tegen en die waren met een grote groep Nederlandse jongens en daar hebben wij de rest van de avond mee gefeest! aan het einde van de avond was Melinda haar tasje nog wel gestolen dus dat is dan wel weer minder. veder echt een super weekend gehad, vandaag hele dag niks gedaan en zo lekker slapen voor weer een weekje stage!