dag en nacht 5 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van allison leijnse - WaarBenJij.nu dag en nacht 5 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van allison leijnse - WaarBenJij.nu

dag en nacht 5

Blijf op de hoogte en volg allison

20 April 2014 | Spanje, Barcelona

vandaag zijn we ( johanni, mascha, maaike en ik) naar de La Rambla's geweest, gewoon geshopt ik heb veder niks gekocht. we waren om 7 uur thuis en gingen pas om 10 uur lasagne eten. op de Rambla's hadden de meiden een mooi fotolijstje gekocht en hadden gezegd dat het voor Mascha haar zusje was en ik trapte daar mooi in, uiteindelijk was deze dus voor mijn verjaardag want om 12 uur was het 20 april en ik ben 20 jaar geworden. daarna zijn we lekker uit gegaan en hebben een super leuke avond gehad! foto's van de Rambla''s en het lijstje staan erop!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

allison

Actief sinds 18 Feb. 2014
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 8927

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2015 - 22 Oktober 2016

Au pair in Amerika

15 April 2014 - 16 Juli 2014

stage naar Barcelona

Landen bezocht: