Gezin gevonden! - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van allison leijnse - WaarBenJij.nu Gezin gevonden! - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van allison leijnse - WaarBenJij.nu

Gezin gevonden!

Blijf op de hoogte en volg allison

22 September 2015 | Nederland, Hoorn

Ik ben begin augustus online gegaan op de site. Na verschillende gezinnen gesproken te hebben heb ik op vakantie in Turkije een gezin gesproken die me wel heel erg leuk leek. Het gezin bestaat uit vader, moeder, zoon D van 5 jaar , zoon N van bijna 2 jaar en moeder is zwanger en verwacht in Januari een baby :D Ze wonen 3 kwartier rijden van Washington DC en 15 minuten van het strand, ook geen slecht punt! Ik krijg een eigen auto want ze wonen wel afgelegen.
Na een paar super leuke skype gesprekken hebben ik en het gezin besloten om te matchen! Op 17 september besloten we te matchen en op 19 oktober ga ik er al heen! Dat gaat dus ineens wel heel snel. 29 september heb ik een afspraak op het Amerikaanse consulaat voor mijn visum en 8 oktober bij de gemeente Hoorn om me uit te laten schrijven.
17 oktober een groot afscheidsfeest en tot die tijd de laatste dingen regelen!!
Ik vind het super spannend maar heb er heel veel zin in!!
Can't wait America here I come!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

allison

Actief sinds 18 Feb. 2014
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 8908

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2015 - 22 Oktober 2016

Au pair in Amerika

15 April 2014 - 16 Juli 2014

stage naar Barcelona

Landen bezocht: