Update. - Reisverslag uit Owings, Verenigde Staten van allison leijnse - WaarBenJij.nu Update. - Reisverslag uit Owings, Verenigde Staten van allison leijnse - WaarBenJij.nu

Update.

Blijf op de hoogte en volg allison

11 November 2015 | Verenigde Staten, Owings

Ondertussen zijn er al weer bijna 2 weken voorbij.
Ik heb vorige week al veel alleen gewerkt wat super lekker is.
Het was lekker weer dus heb veel buiten gespeeld.

Woensdag avond heb ik mijn communitie counseler ( de vrouw waar ik naar toe kan als er iets is of als ik hulp nodig heb en degene die de meetings organiseerd) ontmoet en heeft ze me wat dingen uitgelegd over school ect.
Later die avond heb ik 2 au-apirs die bij mij in de buurt wonen ontmoet en hebben we gezellig gekletst.

Zaterdag was ik naar een au-pair meeting met andere au-pairs en gezinnen geweest. Eric en Danny waren met mij mee. Het was een American indian heritage day dus pijl en boog schieten kopjes maken enz. Danny vond het boog schieten erg leuk.

Zondag ben ik samen met Milena naar Washington DC geweest. En we hebben heel veel gelopen! maar wel leuke dingen gezien zoals: Capitol building, washington monument, WW2 memorial, Vietnam war memorial, Lincon memorial en natuurlijk het Witte huis. Super gezellige dag gehad!
Ook hebben we plannen gemaakt om op 4,5,6 december naar NYC te gaan om alle mooie kerst versiering te zien. En begin maart willen we een roadtrip naar florida gaan maken voor een week. Mijn gezin vond dit leuk maar we moeten alleen nog even kijken of mijn auto het wel gaat halen en niet stuk gaat onderweg, even langs de dealer dus.

Morgen ga ik weer zwemmen met de kids.

Dat was het voor zover! Ik hou jullie op de hoogte!

  • 11 November 2015 - 06:26

    Sanne:

    All! Wat leuk allemaal om te lezen, geniet ervan schat! Voor je het weet is het alweer voorbij.
    Enjoy sweetness

  • 11 November 2015 - 07:25

    Wesley:

    Super leuk all!! Ben zo blij dat je het naar je zin heb! Dikke kus!

  • 11 November 2015 - 15:24

    Wendy :

    .
    Super leuk allemaal! ! Ik vertrek 1 dec xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Owings

allison

Actief sinds 18 Feb. 2014
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 8887

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2015 - 22 Oktober 2016

Au pair in Amerika

15 April 2014 - 16 Juli 2014

stage naar Barcelona

Landen bezocht: