W eclipse bar - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van allison leijnse - WaarBenJij.nu W eclipse bar - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van allison leijnse - WaarBenJij.nu

W eclipse bar

Blijf op de hoogte en volg allison

09 Juni 2014 | Spanje, Barcelona

zondag toch nog even wat gaan drinken met Puck en Diana ( het amerikaanse meisje dat misschien bij ons in huis wilde en daarna wat met ons wilde gaan doen) in het W hotel Eclipse bar op 26 hoog dus met prachtig uitzicht over de zee en stad! daar wat gedronken en toen naar de Foc bar gegaan en daar op het terras gezeten, gezellig avondje gehad! en als ik wil heb ik nu verblijf plaats in new york en miami! vandaag op zoek gegaan naar de markt die door de buurt zou lopen waar ik woon maar hij was nergens te bekennen! helaas toen nog even in een parkje gezeten en daarna maar weer naar huis! zo maar lekker filmpje kijken ofzo! wel lekker aardappelpuree met vlees gegeten!

• 10 Juni 2014 - 18:56

Wendy:

Leuk om telkens te lezen dat je het zo naar je zin hebt mop! Al ben ik wel weer blij als je terug komt xxx