4 stage weken - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van allison leijnse - WaarBenJij.nu 4 stage weken - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van allison leijnse - WaarBenJij.nu

4 stage weken

Blijf op de hoogte en volg allison

31 Mei 2014 | Spanje, Barcelona

stage week ging goed gelukkig kwam mijn stage begeleidster snel weer terug! ik had een andere collega tatiana waar ik veel mee samen werk gevraagd hoe ze het vond gaan met mij op stage. ze vertelde mij dat ze echt super blij met mij was, dat ik 1 uit de 100 ben die ze echt heel goed vind, dat ze nog nooit iemand van mijn leeftijd zo goed heeft gehad, dat ik veel initiatief neem en goed zie wat er gedaan moet worden en dat ik heel zelfverzekerd ben in wat ik doe, dat is dus altijd leuk om te horen! vrijdag was het eindelijk weekend na de hele week het gevoel te hebben gehad dat het vrijdag was! we hebben ons in de avond klaar gemaakt want ik zou met Siegert, Puck, Maaike, Mascha, Johanni en later Melinda even wat gaan drinken en de laatste metro van 2 uur weer naar huis nemen! uiteindelijk kwam ik om 6 uur thuis maar heb wel een super gezellig avondje gehad! vandaag ben ik met Maaike, Mascha, Johanni, Samantha en Beaudine naar Park Guell geweest, maar het ging regenen en onweren dus gingen we maar weer naar huis, vanavond gaan we met ze alle hier wat drinken en ga ik als de rest uit gaat lekker slapen! ben ik wel aan toe en kan ik de rest van de week weer knallen op stage! nog 4 weken stage en dan is het lekker zomervakantie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

allison

Actief sinds 18 Feb. 2014
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 8889

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2015 - 22 Oktober 2016

Au pair in Amerika

15 April 2014 - 16 Juli 2014

stage naar Barcelona

Landen bezocht: