Thanksgiving. - Reisverslag uit Owings, Verenigde Staten van allison leijnse - WaarBenJij.nu Thanksgiving. - Reisverslag uit Owings, Verenigde Staten van allison leijnse - WaarBenJij.nu

Thanksgiving.

Blijf op de hoogte en volg allison

26 November 2015 | Verenigde Staten, Owings

Ik ben hier ondertussen al weer langer dan een maand. Ik heb het nog steeds erg naar mijn zin.

Ik ben naar Annapolis geweest met een Braziliaans meisje die bij mij in de buurt woont en we hebben samen door de binnenstad gelopen, een park bezocht, naar de mall geweest, naar de bioscoop geweest en uiteten geweest. Was erg gezellig.

Mijn moeder heeft mij een doos met Nederlands eten opgestuurd :) Chocolade want die is veel beter dan hier. hagelslag, Zaanse mayo, knoflook saus, satésaus, en wat kruiden om dingen te maken zoals ik van de week shoarma heb gemaakt! ze vonden het erg lekker.

Met de kinderen gaan het goed, ze raken steeds meer gewend ook al probeerde ze me nog erg uit te testen. Maar het is erg leuk om op ze te passen en ze te helpen ontwikkelen.

Ik ben nu bezig met het halen van mijn Amerikaanse rijbewijs, daarvoor moet ik een 3 uur durende drug en alcohol klas volgen online ( kan gelukkig de pagina's na 19 seconde verder drukken) en dan moet ik 2 toetsen doen en rijden.

Verder komen oma en de oude oppas vaak langs om de jongens te zien en de kinderen vinden het vooral leuk als oma de honden mee neemt. En ook ik vind het gezellig als ze langs komen.

Savonds heb ik het erg gezellig met Diana en Eric gewoon praten of een filmpje kijken.

Gister ben ik uiteten geweest met 2 meiden die 20 minuten van mij vandaan wonen en dat was erg lekker en gezellig.

Ik heb Fakesgiving gevierd met de familie van Diana's kant. Dat was ook voor Nathan zijn verjaardag en alvast thanksgiving zodat ze op de echte dag zelf (vandaag) naar de andere kant van de familie kunnen. Vandaag gaan wij gewoon met het gezin en Diana's vader lekker eten. Uiteraard Turkey en ander lekker eten.

Aankomend weekend ga ik zaterdag met wat andere aupairs wat doen en zondag is Nathan echt jarig dus dan gaan we hier met het gezin en de oude oppas wat doen. En dat weekend erna ga ik lekker naar NYC!! Can't wait! En wat echt super toevallig is, ik heb samen met Milena een bus ticket geboekt en 2 andere meiden die bij mij in de buurt wonen hebben ook een busticket geboekt dezelfde datum en op de terugweg zelfs dezelfde tijd als ons zonder dat we dat van elkaar wisten.

Dat was het wel weer zo een beetje wat ik allemaal heb mee gemaakt. Over een tijdje hou ik jullie weer op de hoogte.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Owings

allison

Actief sinds 18 Feb. 2014
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 8844

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2015 - 22 Oktober 2016

Au pair in Amerika

15 April 2014 - 16 Juli 2014

stage naar Barcelona

Landen bezocht: