laatste dagen en naar huis, - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van allison leijnse - WaarBenJij.nu laatste dagen en naar huis, - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van allison leijnse - WaarBenJij.nu

laatste dagen en naar huis,

Blijf op de hoogte en volg allison

11 Augustus 2014 | Spanje, Barcelona

de laatste dagen hebben we niet veel meer gedaan, ik ben met Johanni naar Park Citudella geweest heel mooi daar, ik ben met Johanni, Samantha en bo naar de kerk boven op de berg geweest dat was ook erg gezellig! de kerk was prachtig en het uitzicht was ook heel erg mooi! op de terug weg hadden we niet genoeg metro ritjes meer dus zijn we achter Sam en bo de trein in gegaan en we kwamen er uit bij de trein en toen moesten we nog uitchecken, dit was normaal niet zo en nu stond er ook bewaking te kijken, nu lag er een kaartje van de trein op het hekje dus ik dacht nouja ik probeer het wel gewoon, en hij werkte ook nog en toen moest Johanni er nog doorheen ik zei probeer hem gewoon nog een keer en toen deed hij het gewoon nog een keer hadden wij even geluk!! en onze laatste dag zijn we met Samantha en bo uiteten geweest, was erg gezellig, daarna zijn Johanni en ik nog wat gaan drinken en daarna uit gegaan bij Rei de Copas, onze laatste avond, toen de kroeg dicht ging zijn wij nog even gebleven en hebben we afscheid genomen van iedereen daar, daarna zijn we met de metro naar huis gegaan en hebben we onze koffers weer 9 trappen naar beneden getilt! wat een gedoe, daarna de taxi ingestapt en naar het vliegveld, we waren om 7 uur op het vliegveld zouden 9 uur vliegen en stonden pas 5 voor 9 bij de gate en we zijn in 1 x doorgelopen vanaf de koffers door de duane naar de gate we hebben 1,5 uur in de rij gestaan om die stomme koffers in te leveren terwijl we al waren ingecheckt. maar goed eenmaal thuis aangekomen zonder slaap alleen een half uurtje in het vliegtuig kwam ik op Schiphol en was mijn moeder, zusje, hond, oma, oma, opa en mijn nichtje Valentina van 2 jaar daar om me op te halen, super leuk en mijn hond ging helemaal door het dolle heen toen hij me eindelijk weer zag na 3 maanden! nu ben ik lekker thuis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

allison

Actief sinds 18 Feb. 2014
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 8898

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2015 - 22 Oktober 2016

Au pair in Amerika

15 April 2014 - 16 Juli 2014

stage naar Barcelona

Landen bezocht: