laatste stage dagen - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van allison leijnse - WaarBenJij.nu laatste stage dagen - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van allison leijnse - WaarBenJij.nu

laatste stage dagen

Blijf op de hoogte en volg allison

05 Juli 2014 | Spanje, Barcelona

de 3 laatste stage dagen zijn super snel gegaan! de laatste dag vond ik maar gek, afscheid nemen van me kindjes, lieve kaart met lieve woorden gekregen en na stage nog afscheid genomen van me lieve collega's veel van hun moesten huilen omdat we weg gingen! allemaal lieve woorden gehoord en werd niet meer los gelaten door ze! ik werd bedankt voor alles en hoe blij ze met me waren! ga het daar super erg missen want heb er echt een super leuke tijd gehad! met een super gezellig team samen gewerkt en lieve kindjes verzorgen! na het afscheid in kinder nog met wat begeleidsters wat gedronken en daarna wat opgefrist en naar het vliegveld gegaan om mama en chelsea op te halen! samen met Melinda want die ging naar Nederland voor een paar dagen! heerlijk om me lieve mamsie weer te zien ik stond met een bordje met welkom lieve mama en chels! met ze 3e in de taxi gestapt en naar hun hotel gegaan daar even de kamer bekeken en hun spullen gedropt! toen zijn we richting mijn appartement gelopen en hebben hier in de buurt een pizza gegeten bij mammamia, daarna nog mijn appartement laten zien en toen zijn hun naar hun hotel gegaan en ik ben lekker gaan slapen! de volgende ochtend waren hun al optijd bij mij hebben we wat gegeten en zijn we met de toeristenbus gegaan! super leuk om alles te zien! nergens eruit geweest en de hele dag door Barcelona gereden was echt heerlijk en het is echt een prachtige stad! toen we bijna alles hadden gehad zijn we bij plaza espanya eruit gegaan en hebben we daar boven in de oude arena wat nu een winkelcentrum is wat gegeten en toen zijn we weer lekker naar huis gegaan! wel helemaal verbrand terug gekomen want had me niet ingesmeerd! zondag zijn we eerst lekker op het strand gaan liggen en daarna hebben we ons omgekleed en zijn we met puck naar Bar Dow Jones gegaan om Nederland - Mexico te kijken! heerlijk spannende wedstrijd! echt gezellig gehad en daarna alle mexicanen op straat gek gemaakt! haha mexico riep ik tegen een mexicaan die voor me in de rij stond in de macdonalds daar ook wat gegeten en toen op t terras gezeten bij rei de copas, mama en chels zijn na 1 drankje weg gegaan en puck en ik hebben gewacht op maaike mascha en johanni! toen zijn we lekker los gegaan en optijd weer richting huis want toen moesten maaike en mascha de taxi hebben om naar nederland te gaan! van hun afscheid genomen was echt niet leuk! echt ontzettend raar dat hun weg gingen! De volgende dag ben ik met mama en chels naar Parc Guell geweest en ook erin daar viel het een beetje tegen was mooi om te zien maar weet niet of het het helemaal waard was, daarna bus genomen naar de Sagrada Familia daar ook naar binnen geweest dat was echt SUPER MOOI! echt prachtig van binnen ook nog in de toren geweest echt heel hoog met de lift omhoog en de trap naar beneden! in smalle trappen en een diep gat in het midden! daarna weer een pizza gegeten bij mammamia en lekker gaan slapen! dinsdag de laatste dag helaas alweer ben ik met chels naar Camp nou geweest! prachtig stadion! mega groot maar wel een saaie kleedkamer maar saai zwart en wit! toen met mama erbij naar het winkel centrum geweest om te shoppen en ik heb zowaar een trui gekocht die ik pas bij de H&M haha! toen bij mac nog wat gegeten en naar mijn appartement gegaan om hun klaar te maken voor het vliegtuig! Taxi's waren aan het staken dus moesten ze nog snel met de metro en bus waren ze hun boarding pas vergeten en moest ik snel heen en weer naar plaza catalunya ! daarna lekker gaan slapen want de volgende dag kwam al weer me lieve vriendinnetje Kim! haar opgehaald van het vliegveld, haar spullen bij mijn appartement afgezet en door gegaan naar de markt met johanni puck melinda en samantha! lekker noedels gegeten en uit geweest bij rei de copas we waren toch wel erg moe en daarom toch maar naar huis gegaan! de volgende dag zijn we met de kabel baan over de haven naar de berg gegaan met prachtig uitzicht over barcelona! daarna met de bus weer naar beneden gegaan en daar op plaza espanya weer naar het winkelcentrum geweest om te lunchen heerlijk broodje steak met kaas en ui gehad! daarna naar huis en s'avonds uiteten geweest bij mammamia met johanni erbij! daarna zuipen en uit geweest omdat het het laatste avondje van Puck Mara en Melinda was wel gezellig gehad daar! de volgende dag Puck Mara en Mel uitgezwaaid weer eens niet leuk en daarna via stage gelopen daar nog even gekletst met oud collega's daarna naar parc Guell en Sagrada Familia geweest zodat kim dat ook gezien had! toen hebben we snel wat gegeten zijn we wezen shoppen en daarna door gegaan naar de fontein daar was een water licht en muziek show! was echt prachtig! heerlijk zitten weg dromen in die show! was echt prachtig! want ja zo slecht hebben we het nog niet! 3 maanden in Barcelona wonen en leuke dingen kunnen doen is zo slecht nog niet! vandaag hele dag op het strand gelegen nu lekker wat eten en zo nederland costa rica kijken lekker thuis op de bank met een drankie erbij! en dan gaat kim morgen al weer weg en zijn Johanni en ik nog maar alleen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

allison

Actief sinds 18 Feb. 2014
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 8899

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2015 - 22 Oktober 2016

Au pair in Amerika

15 April 2014 - 16 Juli 2014

stage naar Barcelona

Landen bezocht: