HUP HOLLAND HUP!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van allison leijnse - WaarBenJij.nu HUP HOLLAND HUP!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van allison leijnse - WaarBenJij.nu

HUP HOLLAND HUP!!

Blijf op de hoogte en volg allison

16 Juni 2014 | Spanje, Barcelona

stage duurde ondanks dat ik maar 4 dagen hoefde heel erg lang! het was echt elke dag 30 graden dus echt super warm voor de kindjes buiten, en toen het dan eindelijk vrijdag was ging het WK voor ons eindelijk beginnen in me oranje shirt ben ik met puck alvast naar bar Amsterdam gegaan waar we met puck haar neef en zijn vriendin hadden afgesproken de rest zou later komen, omdat bar Amsterdam PROP vol zat zijn we om de hoek bij bar dow jones gaan kijken ( de bar naar waar ik opzoek was de eerste x dat ik Ajax wilde kijken in me eentje ik keek dus aan de verkeerde kant van de weg -_-) daar stonden we lekker in de airco hadden de andere meiden een sms'je gestuurd maar die hadden ze niet gelezen en die stonden dus bij bar Amsterdam maar echt heerlijke wedstrijd 5-1 gewonnen en lekker staan juichen in de kroeg tussen de Nederlanders! daarna de La Rambla's op gegaan in onze oranje kleding alle Spanjaarden gek gemaakt, gelukkig pakte ze het goed op en feliciteerde ons of gingen bijna huilen HAHA cinco uno cinco uno bleven we schreeuwen! lekker uit geweest daarna echt een top avond gehad! zaterdag ben ik met Mara lekker de hele dag naar t strand geweest! daarna gedoucht en met Johanni Mascha Maaike en Vlada( die hier voor johanni was) uiteten geweest in Barceloneta lekker tuna salad, kip en patat en fruitsalade gehad voor maar 18 euro! daar pas half 2 van thuis en lekker slapen en de volgende dag ben ik naar de Gay pride in Sitgets geweest met Puck en Melinda! echt een super feestje gehad eerst een optocht en daarna een feestje met muziek daar vol met Nederlanders en een collega die met ons werkt was daar met haar vrouw ( en waar kwam die vandaan? belgie en heeft natuurlijk 8 jaar in nederland gewoont haha!) dus nog even tijdje met hun staan praten en dansen wat een gek wijf is dat! helemaal verkleed in leer! vandaag weer werken dat was wel weer wennen na ong 3 dagen vakantie gevoel! nog precies een maand en dan ga ik alweer naar huis! fotos komen erop van de gay pride!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

allison

Actief sinds 18 Feb. 2014
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 8901

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2015 - 22 Oktober 2016

Au pair in Amerika

15 April 2014 - 16 Juli 2014

stage naar Barcelona

Landen bezocht: