stage. - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van allison leijnse - WaarBenJij.nu stage. - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van allison leijnse - WaarBenJij.nu

stage.

Blijf op de hoogte en volg allison

30 April 2014 | Spanje, Barcelona

ik heb weer 3 stage dagen gehad, ze gingen erg goed, ik vind het steeds leuker worden en ik krijg ook steeds meer door wat ik kan doen.
woensdag middag gesprek gehad met mijn begeleidster en ze zei dat ze het erg goed vind gaan, dat ze veel aan mijn hulp heeft en dat ik ook goed initiatief neem.
ook heb ik van de week voor het eerst witlof met ham en kaas gegeten was best lekker!
nu heb ik lekker al weekend! 4 dagen lang! ben erg moe dus dan kan ik lekker uitrusten! tot nu toe alleen vrijdag avond plannen en veder nog geen idee.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

allison

Actief sinds 18 Feb. 2014
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 8841

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2015 - 22 Oktober 2016

Au pair in Amerika

15 April 2014 - 16 Juli 2014

stage naar Barcelona

Landen bezocht: