eerste stagedag - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van allison leijnse - WaarBenJij.nu eerste stagedag - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van allison leijnse - WaarBenJij.nu

eerste stagedag

Blijf op de hoogte en volg allison

22 April 2014 | Spanje, Barcelona

Vandaag ben ik voor het eerst naar stage geweest, ik vond het erg spannend en was nerveus. Het was erg chaotisch en druk, het is heeel anders als in nederland. Een kind verschoont op de grond op een matje, kinderen zitten vast in een stoel met een touw handen worden gewassen met billendoekje na het verschonen. er zijn wel heel veel leidsters, ik heb denk ik wel 12 verschillende volwassenen op de groep gezien vandaag, veel op de grond gezeten bij de kinderen. het was even wennen maar ik denk dat het best leuk gaat worden. ik was wel helemaal gesloopt toen ik thuis kwam, heb lekker geslapen. lekker spagetti gegeten net en nu even chillen op bed en weer optijd naar bed voor morgen mijn 2de dag stage, ben benieuwd.