eerste stagedag - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van allison leijnse - WaarBenJij.nu eerste stagedag - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van allison leijnse - WaarBenJij.nu

eerste stagedag

Blijf op de hoogte en volg allison

22 April 2014 | Spanje, Barcelona

Vandaag ben ik voor het eerst naar stage geweest, ik vond het erg spannend en was nerveus. Het was erg chaotisch en druk, het is heeel anders als in nederland. Een kind verschoont op de grond op een matje, kinderen zitten vast in een stoel met een touw handen worden gewassen met billendoekje na het verschonen. er zijn wel heel veel leidsters, ik heb denk ik wel 12 verschillende volwassenen op de groep gezien vandaag, veel op de grond gezeten bij de kinderen. het was even wennen maar ik denk dat het best leuk gaat worden. ik was wel helemaal gesloopt toen ik thuis kwam, heb lekker geslapen. lekker spagetti gegeten net en nu even chillen op bed en weer optijd naar bed voor morgen mijn 2de dag stage, ben benieuwd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

allison

Actief sinds 18 Feb. 2014
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 8906

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2015 - 22 Oktober 2016

Au pair in Amerika

15 April 2014 - 16 Juli 2014

stage naar Barcelona

Landen bezocht: