Dag 6&7 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van allison leijnse - WaarBenJij.nu Dag 6&7 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van allison leijnse - WaarBenJij.nu

Dag 6&7

Blijf op de hoogte en volg allison

21 April 2014 | Spanje, Barcelona

Zondag heb ik gewacht tot ajax ging beginnen! Ik was onderweg naar bar Dow Jones want ik had hun gemailt en ze zouden het daar uitzenden! Onderweg daar naartoe kwam ik al een ajacied tegen en die zei ga je niet naar bar amsterdam! Ik zei nee ik ben opzoek naar die andere en toen had hij uitgelegd waar bar amsterdam was voor t geval ik die andere niet kon vinden! Na 3 straten af gelopen te hebben kon ik bar dow jones niet vinden en ben ik maar omgekeerd naar bar amsterdam! Het was heel druk en warm daar dus moest ik de eerste helft staan! Beetje gekletst onder de wedstrijd met wat ajacieden daar! In de rust een ajacied leren kennen die hier woont en daar de rust en 2de helft mee gekletst! Ajax zelf was een schande om te kijken de beker finale met 5-1 verloren van pec zwolle!:(:( na de wedstrijd dus teleur gestelt naar huis gelopen! Toen ik thuis kwam hadden me loeve huisgenootjes het eten al klaar dus kon zo aanschuiven! We aten patatjes met tonijn salade! Maandag heb ik de hele dag op bed gelegen en films gekeken! Heerlijk uitgerust en patat gebakken banaan snitsel en spinazi gegeten! Nu kan ik niet slapen omdat ik morgen mijn eerste stage dag heb!

  • 22 April 2014 - 13:45

    Wendy:

    lieve lieve lieve sgaaaaat,
    je hebt je tentamen gehaald topper!!!
    wat fijn dat je het naar je zin had en wat een kut wedstrijd hea:P
    ik mis je moppiee
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

allison

Actief sinds 18 Feb. 2014
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 8903

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2015 - 22 Oktober 2016

Au pair in Amerika

15 April 2014 - 16 Juli 2014

stage naar Barcelona

Landen bezocht: